با سلام

طی چند سال گذشته همیشه نرخ تورم کشور رو به رشد بود و این روند صعودی طی چند ماه آتی سرعت بیشتری گرفته است ،  در واقع به مرحله ای رسیدیم که عملا نیاز به تغییراتی در روند قیمت محصولات و خدمات پرستایار را احساس میکنیم. باتوجه به این موضوع تغییراتی در سیاست های مجموعه پرستایار ایجاد شده است که براساس این اطلاعیه به اطلاع همراهان گرامی می رسانیم.

سیاست قیمت گذاری محصولات

باتوجه به اینکه هر روز ارزش واحد پولی ملی کمتر می شود و این موضوع در سال آتی سرعت بیشتری هم خواهد گرفت ، به سمتی خواهیم رفت که خدمات پرستایار براساس دلار ارائه شود.

۱- قیمت ثابت دلاری : از امروز برای تمام محصولات و خدمات پرستایار یک قیمت ثابت براساس دلار درنظر گرفته می شود که معادل آن به صورت تومان در سایت جهت خرید نمایش داده می شود. این قیمت تنها در صورت افزایش امکانات قابل توجه در ماژول ها تغییر داده می شود.

۲- تعیین نرخ دلار : همچنین سعی میکنیم نرخ دلار را کمتر از قیمت موجود در بازار آزاد محاسبه کنیم. (به طور مثال فعلا قیمت براساس دلار ۵۰ هزار تومان بروز رسانی شده اند.)

۳- قیمت پایین تر از بازار جهانی : نکته مهمی که در مورد قیمت دلاری محصولات درنظر گرفتیم ، قیمت بسیار پایین نسبت به فروش جهانی ماژول ها است. به طور مثال ماژول برچسب محصولات در حال حاضر با قیمت ۸۰ دلار در مارکت پلیس پرستاشاپ به فروش می رسد که برای آن تنها قیمت ۲۵ دلاری درنظر گرفته شده است. (البته در حال حاضر می توانید با قیمت قبل از تغییرات یعنی حدود ۱۰ دلار این ماژول رو تهیه کنید)

۴- امکان پرداخت با ارزدیجیتال : همچنین در سال آتی درگاه پرداخت به صورت ارز دیجیتال به پرستایار اضافه شده و می توانید سفارشات خود را با استفاده از ارزدیجیتال پرداخت نمایید. (این امکان به ماژول پرداخت یار برای استفاده عمومی اضافه می شود)

امکان خرید با قیمت قبلی

هیچگاه عادت نداشتیم که بدون اطلاع قبلی اقدام به افزایش قیمت ها کنیم ، این بار هم یک فرصت و زمان مناسب قرار دادیم که تمام ماژول ها را با قیمت های قبلی (بهمن ۱۴۰۱) تهیه نمایید. قیمت ها محصولات براساس قیمت دلاری بروزرسانی شده است ولی تا شنبه ۲۷ اسفند می توانید با همان قیمت قبلی اقدام به خرید ماژول کنید.

دقت کنید که این افزایش قیمت شامل تمدید پشتیبانی نیز می شود و از روز ۲۸ اسفند ماه تمدید پشتیبانی نیز شامل افزایش قیمت فوق خواهد شد. پس اگر نیاز به تمدید پشتیبانی دارید حتما از این فرصت استفاده نمایید.

برنامه آپدیت ماژول ها در سال آتی

مهمترین برنامه پرستایار برای سال آینده آپدیت تمام ماژول ها با هدف سازگاری با پرستاشاپ ۸ می باشد. که سعی می کنیم در کنار این موضوع حداقل یک آپدیت اساسی (شامل افزایش امکانات) برای هر ماژول داشته باشیم. باتوجه به این موضوع اگر به فکر ارتقا به پرستاشاپ ۸ هستید ، حتما در فرصت فعلی برای تمدید پشتیبانی ماژول های خود استفاده نمایید.

با احترام
سید هاشم افخمی