سلام
عید نوروز ۹۳ شروع من در مجموعه دی بی اس تم و البته توسعه پرستاشاپ بود ، شروعی که بعدها به پرستافا و فراکت منجر شد. امروز بیش از ۵ سال گذشته است و در شرایطی هستیم که برای برداشتن یک قدم دیگر ، برای رفتن به پله بعدی باید از مجموعه پرستافا و فراکت خداحافظی کنم.

بیش از ۵ سال را مجموعه پرستافا (دی بی اس تم/فراکت) گذراندم و تمام این سال ها برای من پر از تجربه و فعالیت های مختلفی بود ولی ارزشمندترین آنها همراهی با دوستان عزیزی بود.  مهندس علی شارعی که شکی ندارم یکی از برترین برنامه نویس های پرستاشاپ در جهان است و کامران معظمی کسی که تاثیرگذارترین کارها را برای ترویج پرستاشاپ در ایران انجام داد. از کامران عزیز تشکر میکنم به خاطر تمام تجربه های ارزشمندی که در این سال ها برایم رقم زد و مطمئن هستم همکاری من با علی عزیز این بار در قالب پرستایار و پرستافا به صورت متفاوت تری ادامه خواهد داشت.

اما آغاز پرستایار !!

اما آغاز پرستایار !! خوشحالم که این قدم جدید و متفاوت دقیقا با آغاز دهه چهارم زندگیم مصادف شده ، پرستایار برای من نگاهی متفاوت است به دنیای پرستاشاپ از هر آنچه از پرستاشاپ می دانم. در پرستایار کیفیت محصولات ،‌ پشتیبانی عالی و آموزش از هر چیزی مهم تر خواهد بود و فعالیت های پرستایار به توسعه ماژول های پرستاشاپ و البته برخی خدمات پرستاشاپ با کیفیت بالا محدود خواهد شد.

تمرکز اصلی روی توسعه ماژول پرستاشاپ به خصوص در زمینه ابزارهای فروش و بازاریابی خواهد بود تا بتوانیم یک سطح جدیدی از ماژول های پرستاشاپ را تولید و توسعه دهیم.

آموزش و مطالب متفاوت پرستاشاپ

در کانال تلگرام پرستایار که مدتی است فعالیت خود را شروع کرده نیز آموزش ها و مطالب متفاوتی از پرستاشاپ خواهید یافت

ماژول های پرستایار و جشنواره تخفیف ویژه

مالکیت سه محصول پرستاکارت ، پرستالینک و پرستاتیکت به صورت تمام و کمال از مجموعه پرستافا به پرستایار واگذار شده است و این سه ماژول به همراه ماژول برچسب شروعی برای محصولات پرستایار هستند. توسعه و پشتیبانی این سه محصول مطابق برنامه های قبلی و با قدرت بیشتری ادامه خواهد داشت ، نگران افزایش قیمت محصولات نباشید طی ۲۰ روز آتی می توانید این محصولات را با تخفیف ۳۰ تا ۵۰ درصدی تهیه کنید.

البته یک خبر خوش برای تمدید پشتیبانی ها ، در پرستایار هر زمان محصولی تخفیف داشته باشید تمدید پشتیبانی آن محصول هم شامل تخفیف می شود. برای مثال در جشنواره تخفیف پرستایار شما می توانید پرستاکارت را با ۵۰ درصد تخفیف تهیه کنید و همچنین تمدید پشتیبانی هم در این مدت ۵۰ درصد تخفیف خواهد داشت.

انتقال لایسنس از فراکت به پرستایار

اگر این محصولات را قبلا در فراکت تهیه کرده اید ، نگران نباشید. لایسنس شما و پشتیبانی شما دقیقا به پرستایار منتقل شده است و با کیفت بهتر از گذشته پشتیبانی و خدمات این محصولات را دریافت خواهید کرد.
برای دانلود این محصولات ، تمدید پشتیبانی و استفاده از خدمات محصولات منتقل شده کافی است که با ایمیلی که در فراکت حساب کاربری داشته اید ، وارد سایت پرستایار شوید .(ابتدا رمز عبور خود را از قسمت فراموشی رمز عبور تغییر دهید.)

البته نگران نباشید لایسنس های شما در فراکت به صورت موقت همچنان موجود خواهد بود ولی برای تمدید پشتیبانی و دانلود آپدیت های جدید حتما باید وارد سایت پرستایار شوید.

اگر سوالی داشتید یا باز هم نگران هستید میتوانید از طریق چت انلاین یا بخش پشتیبانی پرستایار با من در تماس باشید تا با هم گفتگو کنیم.



با احترام
سیدهاشم افخمی