نمایش تاریخ شمسی در بالای سایت پرستاشاپ
سلام.
چطور میشه تاریخ شمسی (مثلا جمعه 15 مرداد 1400) در بالای تمام صفحات سایت نمایش داده بشه؟
در این بخش در مورد هر چیزی که به فروشگاه اینترنتی مرتبط هست به بحث و گفتگو می پردازیم.
پرستاشاپ ، ماژول ، ارتقا ، فروش ، بازاریابی ، سئو و ...
سلام.
چطور میشه تاریخ شمسی (مثلا جمعه 15 مرداد 1400) در بالای تمام صفحات سایت نمایش داده بشه؟
با درود
متاسفانه از زمانی که ارتقا از نسخه 1.6 به 1.7 رو انجام دادیم، در کالاهایی که دارای ترکیب هستند، زمانی که یکی از ترکیب ها توسط مشتری خریداری می شه ( مهم نیست چه تعداد ) هر دو کالا موجودیشون 0 می شه! البته نمی دونم ارتباطی به نسخه پرستاشاپ داشته باشه اما از این زمان این مشکل به وجود اومده
ممکنه دوستان راهنمایی کنید که حدس می زنید این مشکل از چی هست. چون واقعا برامون دردسرساز شده و هر لحظه باید بریم و موجودی ها رو زیاد کنیم
با سپاس
سلام
یه راهنمایی میخواستم وارد سایت خودم که میشم قسمت شاخه محصولات که میشم ارور 500 میده
دیباگ فعال کردم تو هاست
Fatal error: Call to a member function present() on null in /home/baharnar/domains/baharnarenjj.com/public_html/controllers/front/listing/CategoryController.php on line 197
مشکل چطور میتونم حل کنم
درصورتیکه دیروز سایت هیچ مشکلی نداشت
سلام
من با استفاده از ماژول مدیریار از قسمت مدیریت لیستها، فیلد شماره موبایل ورودیار رو به لیست مشتریان اضافه کردم.
بعد از اضافه کردن این فیلد صفحه مشتریان بارگذاری نمیشه و دائم در حالت لودینگ باقی میمونه.
اضافه/حذف کردن فیلدهای دیگه مشکلی در لود لیست مشتریان ایجاد نمیکنه.
ممنون میشم راهنمایی بفرمایید.
PS 1.7.8.9
مدیریار 1.4.0
ورودیار 1.2.0
سلام من از ورژن 1.6 به 1.7 ارتقا دادم
الان بعضی مشتری ها که میخوان ثبت نام کنن در هنگام آدرس پیام میده
آدرس ناقص است لطفا آن را تکمیل کنید
من میرم بررسی میکنم می بینم مثلا شهر اصفهان است ولی استان آذربایجان شرقی است . چرا اینجوری میشه
چکار کنم که به این مشکل برنخوره ؟
با سلام .
هنگام بارگزاری هر ماژولی این پیغام رو دارم مشکل از چی میتونه باشه؟
سلام
در بخش مدیریت پرستاشاپ 1.7.7.8 ، هنگام باز کردن صفحه با موبایل، منوی اصلی قابلیت اسکرول ندارد.
همچنین در نمایش با دستکتاپ هم برخی از دکمه ها در جاهای نامناسبی قرار گرفته و روی بقیه المان ها هست.
آیا راه حلی دارد؟
سلام
ترجمه های فارسی بعضی ماژول در پرستاشاپ 8 کار نمیکنه.
و ماژول با زبان اصلی نمایش داده میشه
حتی در نسخه جدید فاکتوریا هم زبان تغییر کرده
لطفا راهنمایی بفرمایید
سلاموقتی مشتری در سایت خریدی انجام میدهد سه مورد اطلاعات به ایشان نشان داده میشود.
شناسه سفارش: 61 ، شماره پیگیری سفارش: KEQNXSXZI ، شماره پیگیری پرداخت: 204325279242
حالا مدیریت فروشگاه وقتی به بانک ملت مراجعه میکند که آیا وجهی به حسابش آمده یا نه و مبلغش چقدر است که آیا با مبلغ سفارش همخوانی دارد یا نه، بانک اطلاعات تا روز قبل را نشان میدهد و برای دریافت اطلاعات روز جاری شماره درخواست از صاحب حساب درخواست میکند.
حالا سوال این است که مدیریت فروشگاه از کجا میتواند به شماره درخواست دسترسی داشته باشد؟
در ضمن آیا شماره درخواست در جداول ماژول پرداخت درج میشود و اگر میشود لطفا" نام جداول را بفرمایید.
خیلی ممنون
رفتم اینماد گرفتم و اقدام کردم برای <a href="https://sepordeh.com">درگاه پرداخت</a> اونم تونستم بگیرم، افزونه پرستا شاپ هم داره و تنظیمش کردم و به درستی کار میکرد که یکبار خواستم پرستا رو آپدیت کنم و با مشکل مواجه شد دیگه نتونستم از سایت استفاده کنم.
سلام روزبخیر
مدتی هست مشتریان جدید نمیتونن عضو بشن یا مشتریان قبلی وارد سایت بشن. و در نهایتارور 500 دریافت میکنه:
500Server Error
Oops, something went wrong.
Try to refresh this page or feel free to contact us if the problem persists.
سلام.برای به اشتباه نیفتادن مشتری ،چطور میشه دکمه افزودن به سبد خرید محصولات ناموجود نمایش داده نشه؟
سلام وقتتون بخیر
من سال گذشته سایتم رو دادم به نسخه 1.7 ارتقا دادن. حین اتقا یک بکاپ دادن بهم و منم سیو کردم.
بعد ارتقا یه سری مشکل داشتم مثلا نخوندن وبلاگ در ورژن جدید و.... حالا میخوام اون بکاپ رو روی ساب دامنه یا هرجای دیگه بیارم بالا تا بتونم اطلاعات مورد نیازم رو بردارم و بعد دوباره پاکش کنم.
فایلی که دادن domail_domain2019.sql هست
با سلام و تبریک سال نو
بابت زحمت طراحی فایل تعمیر اشکال دسترسی تشکر می کنم
واقعا خیلی اذیت شدم پس از اینکه به هیچ چیزی دسترسی نداشتم
لطفا چطور می شه پنل مدیریت رو فارسی کرد؟
با تشکر
سلامماژول پرستالینک ریدایرکت را در سطح جاوااسکریپت انجام می دهد در حالیکه ریدایرکت استاندارد باید از طریق هدر و قبل از لود شدن صفحه انجام بشه. ممکنه در این خصوص اظهارنظر بفرمایید.با سپاس
سلام علیکم، با عنایت به اینکه در کتاب درسی هنرستان فنی و حرفه ای نرم افزار پرستاشاپ تدریس می شود ولی چون امکانات شبکه برای کامپیوترها فراهم نیست و بصورت ویندوز 10 معمولی کار می کنند ( البته اینترنت فراهم هست) لطفا نحوه نصب این نرم افزار را روی کامپیوتر معمولی بدون شبکه بفرمایید. چون من دانلود کردم نگارش 1.7 فارسی را نصب نشد و در راهنما نوشته بود قابل نصب بروی سرور . ممنونم
سلام وقت بخیر
دوستان مدتی هست متوجه شده ستاره های ریچ اسنیپت ما در نتایج گوگل نشان داده نمیشه
ولی سرچ کنسول موردی با بخش ریچ اسنیپت اعلام نمیکنه
ممنون میشم اگر کسی تجربه ای داره با ما به اشتراک بذاره تا این مورد رو حل کنیم
دوستان در زمینه کد ریدایرکت htaccess یک سوالی داشتم اگر می شه راهنمایی کنید
در گوگل وبمستر سایت ما یک سری آدرس عجیب ارور 404 گرفتن که وجود خارجی ندارند و در نقشه سایت هم نیستن. این آدرس ها از یک ساختار پیروی می کنند. مثلا این یک نمونه هست:
https://domain.ir/amplifier/243-
که وقتی یک .html به پایان اون اضافه می کنیم، لینک به یک محصول و صفحه به خوبی ریدایرکت می شه.
حالا تا زمانی که این مشکل رو به صورت ساختاری بخوایم حل کنیم، آیا کدی می شه توی htaccess قرار داد که هر آدرسی به این صورت:
https://domain.ir/*/*-
رو به این آدرس ریدایرکت 301 بکنه؟
https://domain.ir/*/*-.html
سلام و وقت بخیر
راهنمایی می فرمایید نام دیتابیس سفارشات و همچنین دیتابیس محصولات چی هست؟ در واقع با بک اپ گرفتن از این دیتایس ها در صورتی که بخوایم به بک اپ ماه پیشمون برگردیم، قبل از ری استور از این دو دیتابیس بک اپ می گیریم و بعد از ری استور دوباره اپلود می کنیم و احتملا مشکلات کمتری داری بابت این ری استور خواهیم داشت
با درود
ما به دلیل اتک روی سایت ناچار شدیم سایت رو ببریم روی ابرآروان و در بخش امنیت Js Challenge را فعال کنیم. از زمانی که این گزینه فعال شده روزانه چند سفارش در بخش وضعیت "تایید پرداخت" نمی خورند با وجودی که از طریق درگاه بانکی که پیگیری می کنیم واریزی موفق انجام شده است
این مورد ارتباطی به ابرآروان دارد؟ و آیا امکان اصلاح در ماژول پرداخت یار وجود دارد؟
با سپاس
check_circle
check_circle