#کرونا کلیدواژه اصلی این روزهای زندگی خیلی ها شده ، هر جا قدم میگذاریم از کرونا صحبت می کنند. اینستاگرام ، تلگرام ،‌ روزنامه ها ، خبرگزاری ها ، صدا وسیما ، شبکه های ماهواره ای و ... هر روز ده ها سیگنال از کانال های مختلف دریافت می کنیم.

نگرانی ، اضطراب ، بحران و ... سوغات پیگیری سیگنال های منفی اطراف ما در مورد #کرونا هستند ،‌آن هم به خاطر چیزهایی که تحت کنترل و اختیار ما نیست. احساس هایی که تغییری در وضعیت جامعه ایجاد نمی کنند ولی ۱۰۰ درصد به ما آسیب می زنند.

درسته #کرونا کلیدواژه اصلی اکثریت جامعه شده ولی من یاد گرفتم موفقیت و رشد برای اقلیتی از جامعه بوده که کلیدواژه متفاوتی به خصوص در زمان بحران داشته اند!

کلید واژه اصلی خود را تغییر دهید!

اولین قدم دوری از نگرانی ، استرس و ناراحتی است ، شما این حق انتخاب را دارید که از هر سیگنال منفی در مورد کرونا دوری کنید تا احساس بهتری نسبت به روزهای قبل داشته باشید:

  • کمتر در شبکه های اجتماعی وقت بگذارنید.
  • تلویزیون را خاموش کنید.
  • بی خیال اخبار شبکه های داخلی و خارجی شوید.
  • از گفتگو با افرادی که به شما استرس منتقل می کنند بپرهیزید.

کافیه تصمیم بگیرید! مطمئن باشید که حتی اگر یک درصد کمتر خودتون رو از اخبار ناخوشایند دور کنید به همان اندازه حس و حال بهتری خواهید داشت.

قرنطینه خانگی ، دورکاری و #فرصتی-برای-رشد!

اگر شما هم از آن دسته از دوستانی هستید که به خاطر قرنطینه خانگی یا به خاطر تعطیلی این روزها وقت آزاد بیشتری دارید ، این شرایط را یک فرصت عالی برای رشد خودتون و کسب و کارتون بدونید! یک فرصت عالی برای بررسی کسب و کارمون در سال ۹۸ و برنامه ریزی برای سال جدید! درسته کلید واژه این روز های من #فرصتی-برای-رشد است ، فرصتی برای بهتر دیدن مسیری که میخواهم طی کنم. چند پیشنهاد من برای این روزها :

پیشنهاد برگزاری جشنواره دوران قرنطینه : برگزاری جشنواره های فروش در این ایام که رعایت قرنطینه خانگی لازم است ، می تواند یک شرایط برد - برد برای شما و مشتری هایتان باشد. پس از این فرصت استفاده کنید و پیشنهادهای خودتون را برای مشتری ارسال کنید.

پیشنهاد مطالعه کتاب : اگر دنبال رشد کسب و کارتون هستید بهتون کتاب «از خوب به عالی» اثر «جیم کالینز» رو پیشنهاد میکنم. یک کتاب عالی به دور از تئوری ها  که نتایج یک تحقیق واقعی در زمینه رشد کسب و کارها رو بازگو می کند. کتابی که اگر ده ها بار هم مطالعه کنم بازهم برایم جذاب است!

اگر این کتاب خوب را در فروشگاه خود دارید با ما در تماس باشید تا لینک فروشگاهتان در این قسمت قرار بگیرد.

پیشنهاد دیدن فیلم : جوی مسیر تبدیل شدن یک زن به کارآفرینی موفق را به ما نشان داده که به ما درس هایی برای تلاش کردن و ادامه دادن در مسیر کسب و کارمون می دهد و البته به شما کمک می کند که به رویاهای خود بیشتر باور داشته باشید.

جشنواره نوروز پرستایار؟ یا جشنواره قرنطینه !

امسال نوروز و پایان سال متفاوتی داریم و جشنواره ما هم متفاوت است ، از امروز تا یکشنبه ۲۵ اسفند برای خرید محصولات و ماژول های پرستایار شش ماه پشتیبانی اضافه (به ارزش ۳۰ درصد قیمت محصول) هدیه داده میشود. یعنی تمام خرید های این ایام دارای یک سال پشتیبانی رایگان خواهد بود.

البته یک تخفیف ویژه هم برای خرید دو ماژول پرستاکارت و ماژول ورودیار به صورت همزمان به مبلغ ۲۰۰ هزار تومان خواهیم داشت. در مجموع هدیه ای به ارزش ۶۲۰ هزار تومانی ( ۲۰۰ هزار تومان تخفیف نقدی +‌ شش ماه پشتیبانی اضافه به ارزش ۴۲۰ هزار تومان)

تخفیف خرید همزمان این دو ماژول به صورت اتوماتیک با افزودن محصول به سبدخرید لحاظ می شود و هدیه شش ماه تا ۲۴ ساعت بعد از خریدتون به حساب کاربری اضافه خواهد شد.

سال را خوب به پایان برسانید تا سال نو را خوب شروع کنید!

نظر شما چیست ؟!

خوشحال میشم شما هم نظر و دیدگاه خود در مورد مطالب مطرح شده در قسمت نظرات همین صفحه بیان کنید!

با تشکر

تیم توسعه پرستایار