۴ سال پیش در چنین روزی پرستایار متولد شد ، پرستایار در این سال ها برای من یک تابلو نقاشی سفید بود که سعی داشتم بهترین خودم را در آن رسم کنم. خلق ماژول های جدید و با کیفیت و کاربردی برای فروشگاه های پرستاشاپی در تمام این سالها مهمترین ابزار من برای رسم این نقاشی بود.

اینکه تا چه حدی در این راه موفق بودم را به دوستان و همکاران پرستاشاپی می سپارم ولی در آغاز پنجمین سال فعالیت پرستایار احساس میکنم که نیاز به برداشتن یک تابلو نقاشی سفید جدید دارم تا یک قدم دیگر در خلق چیزی بهتر از آنچه هستم را رسم کنم.

امروز یک روز خاص برای پرستایار هست و به همین دلیل هم سعی کردم بهترین هدیه ممکن رو برای پرستاشاپی ها درنظر بگیرم:

بسته راه اندازی فروشگاه اینترنتی

یک بسته ویژه شامل مهمترین ماژول های پرستایار برای راه اندازی فروشگاه اینترنتی است که با یک تخفیف عالی برای فروشگاه های جدید درنظر گرفتم.
۵۰ درصدتخفیف برای ماژول های پرستاکارت ، ورودیار ، پرداخت یار ،‌ فاکتوریار و پرستالینک که شما میتونید این ۵ ماژول با تخفیف ۵ میلیونی خریداری کنید.

جزئیات بسته راه اندازی فروشگاه اینترنتی

تا ۴۰ درصد تخفیف برای خرید ماژول و تمدید پشتیبانی

برای خرید ماژول ها به صورت تک یا تمدید پشتیبانی بین ۲۵ الی ۴۰ درصد تخفیف درنظر گرفته شده که میتونید استفاده کنید.

لیست ماژول های پرستاشاپ

هدیه ویژه کاربران قدیمی : رایگان شدن نسخه های منتشر شده تا فروردین ۱۴۰۱

تمام نسخه های که حداقل ۱۵ ماه از زمان انتشار آنها گذشته باشد ، از امروز رایگان شده اند (زمان انتشار قبل از اول فروردین ۱۴۰۱). برای استفاده و دانلود از این نسخه ها نیازی به تمدید پشتیبانی نیست و میتونید به رایگان این نسخه ها را دریافت کنید.

امیدوارم در کنار هم بتونیم جامعه بهتری برای پرستاشاپ ایران و فروشگاه های اینترنتی ایران ایجاد کنیم.

با احترام ، هاشم افخمی