خبر انتشار پرستاشاپ 1.7.8.1

حدود 1 ماه از انتشار پرستاشاپ 1.7.8.0 می‌گذرد که به تازگی نسخه 1.7.8.1 پرستاشاپ نیز منتشر شده است. در این نسخه نسبت به نسخه قبلی، 44 باگ و خطا رفع شده‌اند.

درواقع برخی از ویژگی‌ها و عملکردهای این نسخه، بازگشت به عقب داشته‌اند تا در نهایت کارایی و عملکرد پرستاشاپ بهبود یابد.

 

مشکلات back office

و ...

مشکلات سفارش‌ها

مشکلات نمایشی

خبر انتشار نسخه جدید پرستاشاپ

مشکلات front office

مشکلات نمایشی

مشکلات ماژول‌ها

آیا باید پرستاشاپ را ارتقا دهیم؟

در خبر قبلی یعنی خبر انتشار نسخه 1.7.8.0 پرستاشاپ، گفتیم که بهتر است دست نگه دارد و منتظر آپدیت بعدی بمانید! اکنون نسخه بعدی در دسترس است و شما می‌توانید پرستاشاپ خود را به روز کنید.

اما نکاتی را در نظر داشته باشید:

  • بومی ساز پرستاشاپ یعنی مدیریار + سایر ماژول‌های ما نیز برای سازگاری با نسخه 1.7.8.1 پرستاشاپ، ویرایش شدند و می‌توانید همین حالا و بدون دغدغه، پرستاشاپ خود را به‌روز کنید. در ضمن در نسخه جدید مدیریار، ویرایشگر متنی را نیز قرار دادیم که یک ویرایشگر رایگان و فارسی در اختیار شما قرار می‌دهد.
  • حتما قبل از اقدام برای به‌روزرسانی، از فروشگاه پرستاشاپ خود بکاپ یا پشتیبان بگیرید. دوره آموزش ارتقا پرستاشاپ را ببینید و کاملا رایگان فروشگاه خود را آپدیت کنید.
  • البته ممکن است سایر ماژول‌های شما با این نسخه سازگار نباشند، حتما پیش از به‌روزرسانی، مطمئن شوید که ماژول‌ها این نسخه را نیز پشتیبانی می‌کنند.

کلام نهایی

در این مطلب سعی کردیم مهم‌ترین تغییرات نسخه جدید پرستاشاپ را بازگو کنیم. توصیه ما به شما این است که از آخرین نسخه پرستاشاپ استفاده کنید، اما درصورتی که ماژول‌ها و عملکرد فروشگاه شما مختل نمی‌شود! سعی کنید به‌روز باشید و همگام با تکنولوژی شما نیز رشد کنید.

منبع خبر:

prestashop.com