با سلام

ماژول سبدخرید پرستاکارت با انتشار نسخه ۲.۲.۰ وارد مرحله ای جدیدی شده و توسعه این ماژول با تمرکز روی بخش ارسال ادامه پیدا می کنید. در این نسخه امکان انتخاب شهر و محله به آدرس ها اضافه شده است تا در آینده ای نزدیک امکان ارتباط بین روش های ارسال با شهر و محله مشتری برقرار شود.

ما قصد داریم در نسخه ۲.۲ بروی بخش ارسال تمرکز کنیم و مهم ترین امکان این بخش هم امکان تعیین روش ارسال براساس شهر و محله می باشد.

لیست کامل تغییرات در نسخه ۱.۰ ورودیار

  • امکان جدید : امکان انتخاب شهر و محله در آدرس - آزمایشی
  • امکان جدید : سازگاری با پرستاشاپ ۱.۷.۷
  • امکان جدید : افزودن حالت چپ چین به سبدخرید (در حال تکمیل امکان چندزبانه)
  • رفع مشکل : ویرایش فیلدهای شخص در آدرس هر سفارش

نحوه افزودن لیست شهر و محله در پرستاکارت

بعد از آپدیت پرستاکارت به نسخه ۲.۲ از طریق تنظیمات می توانید اقدام به فعال سازی و مدیریت لیست شهرها و محله بخش آدرس ها کنید.

افزودن شهر : در صفحه مدیریت ماژول پرستاکارت به منوی «شهر ها» بروید ،‌ در این صفحه می توانید شهرهای دلخواه خود را اضافه کنید یا از طریق باکس افزودن شهرهای ایران با یک کلیک تمام شهرهای ایران را به ماژول اضافه کنید:

افزودن محله های شهر: بعد از افزودن شهر ، لیستی از شهرها خواهید داشت که در صفحه ویرایش هر شهر بخشی برای افزودن محله های مدنظرتان طبق تصویر وجود دارد.

فعال سازی فیلد شهر و محله:  به بخش مدیریت فیلدها در پیکربندی ماژول بروید ، در این صفحه و در بخش مدیریت فیلدهای آدرس تحویل دو فیلد شهر و محله از نوع «منو کشویی» در انتهای لیست اضافه شده اند. این دو فیلد رو فعال کرده و به کنار فیلد استان منتقل کنید.

همچنین فیلد شهر قدیمی که از نوع متنی هست را نیز غیرفعال کنید.

نکته مهم : در صورتی که برای صورتحساب آدرس جداگانه ای دریافت می کنید ، این تنظیمات را برای آدرس صورتحساب نیست انجام دهید.

امکان تعیین روش ارسال و هزینه ویژه شهر و محله

یکی از کاربردی ترین امکانات برای هر فروشگاهی امکان تعیین هزینه و روش ارسال براساس شهر و محله می باشد که تغییرات این نسخه پیش نیاز افزودن این امکان می باشد. به زودی در آپدیت های جدید پرستاکارت امکان فوق نیز به پرستاشاپ اضافه می شود.

در صورتی که مشکلی در آپدیت داشتید میتوانید از طریق بخش پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

با احترام

تیم توسعه پرستایار