با سلام

از اولین روزهای شروع رسمی مجموعه پرستایار و با ارائه نسخه نهایی ماژول پرستاکارت ۲ با توجه به نیازی که در زمینه ورود با موبایل احساس میشد ، کار توسعه ماژول ورودیار برای ورود و عضویت با موبایل و ایمیل در پرستاشاپ آغاز شد. در این ماژول سعی کردیم تجربه کاربری و راحتی مشتری اولویت باشد و برای این موضوع حالت های مختلف پیاده سازی ورود با موبایل بررسی شد و در نهایت بهترین ترکیب ممکن برای ورود و عضویت همزمان با موبایل و ایمیل در ورودیار آماده شد.




روش ارسال پیامک اعتبارسنجی

مهم ترین موضوع برای سیستم ورود با موبایل ، ارسال پیامک برای تمام مشتریان با بهترین کیفیت و سرعت ممکن است. با توجه به اینکه عملا در صورتی که امکان ارسال پیامک سریع وجود نداشته باشد عملا نمی توان از ورود با موبایل استفاده کاربردی و مناسبی در فروشگاه داشته باشیم ، تصمیم گرفتم سرویس جدیدی به پرستایار با عنوان سرویس پیامک اضافه کنیم.

سرویس پیامک پرستایار ، پیامک های اعتبارسنجی شماره همراه را با بهترین سرعت و کیفیت ممکن برای تمام شماره همراه مشتریان (حتی شماره هایی که پیامک های تبلیغاتی را غیرفعال کرده اند) ارسال می کند. این سرویس هیچ هزینه ای برای فعال سازی ندارد و تنها هزینه شما ، هزینه پیامک های ارسال شده می باشد. با فعال سازی رایگان این سرویس به حساب کاربری شما ۵۰ عدد پیامک رایگان اضافه می شود و برای تعداد بیشتر میتوانید با توجه به تعدادی که نیاز دارید پیامک خریداری کنید.

امکان ارسال پیامک از پنل های پیامکی وجود دارد؟

نسخه اول ورودیار به صورت آزمایشی بوده و تنها با سرویس پیامک پرستایار امکان ارسال پیامک را دارد ، البته به مرور طی یک الی دو ماه آتی امکان استفاده از پنل های پیامکی دیگر نیز باتوجه به نیاز خریداران این ماژول فراهم می شود.

در صورتی که ماژول را تهیه کرده اید و پنل های پیامکی خاصی مدنظر دارید از طریق بخش پشتیبانی پنل پیامکی خود را اعلام کنید. (پنل هایی که بیشترین درخواست را داشته باشند در اولویت هستند)

برنامه های توسعه ورودیار

نسخه اول ورودیار بسیار کامل بوده و بخش زیادی از نیازهای برای بهبود سیستم ورود و عضویت پرستاشاپ را برطرف می کند. ولی برای تبدیل ورودیار از یک ماژول خوب به یک ماژول عالی و درجه یک توسعه ماژول طی یک الی دو ماه آتی ادامه خواهد داشت.

مهمترین مواردی که در ادامه توسعه در نظر داریم:

  • سازگاری با پرستاشاپ ۱.۶
  • سازگاری کامل و دقیق تر با پرستاکارت ۱ و ۲
  • افزایش تعداد درگاه های پیامکی برای ارسال پیامک اعتبارسنجی
  • مدیریت پیشرفته فیلدهای ثبت نام
  • امکان افزودن آدرس براساس سیستم مدیریت فیلدهای پرستاکارت ۲
  • منوی حساب کاربری پیشرفته برای نمایش در هدر
  • افزودن حالت پاپ آپ
  • بهینه سازی امکانات موجود

توصیه هایی برای نصب و استفاده از ورودیار

با وجود اینکه سعی کرده ایم اولین نسخه ورودیار با بهترین کیفیت ممکن ارائه شود و حتی بروی پرستایار نیز در حال استفاده هستیم ولی نسخه اول به صورت آزمایشی می باشد تا بعد از صحت عملکرد در فروشگاه های مختلف طی یکی دو هفته آتی نسخه پایدار را منتشر کنیم.

برای نصب و استفاده از ماژول به نکات زیر دقت کنید:

  • قبل از نصب و پیکربندی ماژول ورودیار ، ابتدای ماژول پیامک پرستاشاپ یعنی ماژول پیام یار را نصب و راه اندازی کنید.
  • برای ارسال پیامک نیاز به فعال سازی سرویس پیامک پرستایار دارید ، برای فعال سازی کامل سرویس پیامک حتما از آموزش های داده شده در دوره راهنمای پیام یار استفاده کنید و مطمئن شوید که الگو اعتبارسنجی را به سرویس پیامک خود اضافه کرده اید.
  • در صورتی که از ماژول پرستاکارت استفاده می کنید ، برای سازگاری بهتر نسخه آخر ماژول که امروز ۲۶ شهریورماه منتشر شده را بروی فروشگاه خود آپدیت کنید.
  • ماژول ورودیار حالت آزمایشی دارد که با فعال کردن آن هیچ تغییری در فروشگاه شما ایجاد نمی کند ، برای تست اولیه حتما این حالت را فعال کنید.

راهنمای نصب پیام یار و فعال سازی سرویس پیامک پرستایار

راهنمای نصب و راه اندازی ماژول ورودیار



تخفیف ۴۰ درصد تنها تا ساعت ۲۴ روز چهارشنبه

تخفیف ۴۰ درصدی فروش اولیه ماژول ورودیار تنها تا ساعت ۲۴ روز چهارشنبه ۲۷ شهریورماه ادامه خواهد داشت و این تخفیف بیشترین میزان تخفیف ممکن برای این ماژول است که دیگر تکرار نمی شود.

خرید ماژول ورودیار ، ورود و عضویت هوشمند پرستاشاپ

با احترام

سیدهاشم افخمی