بعد از افزایش فروش یکی از مهمترین دغدغه های هر مدیر فروشگاهی مدیریت موجودی محصولات و همچنین بررسی سود و زیان حاصل از فروش ها هست. اتصال پرستاشاپ به نرم افزارهای حسابداری شاید یکی از مهمترین نیازهایی در چند سال گذشته بوده است که بارها توسط مدیران فروشگاه به ما منتقل شده است.

حساب یار ، پروژه ای است که در راستای رفع این نیاز در طی شش ماه گذشته شروع شده است و امروز به مرحله ای رسیده که کم کم باید منتظر انتشار اولین نسخه ها ماژول های اتصال به نرم افزار های حسابداری مختلف باشیم.

حساب یار چه می کند؟

حساب یار برای هر نرم افزار حسابداری یک ماژول اختصاصی خواهد داشت که با توجه به امکانات وبسرویس نرم افزار امکان همگام سازی داده های موجود در پرستاشاپ را با نرم افزار فراهم می کند. اما مهم ترین مواردی که در اکثر نرم افزار ها یکسان است :

  • امکان بروز رسانی موجودی و قیمت محصولات براساس اطلاعات ثبت شده در نرم افزار به صورت اتوماتیک و لحظه ای
  • ثبت و همگام سازی سفارشات پرستاشاپ در نرم افزار براساس وضعیت سفارش
  • امکان همگام سازی اولیه محصولات ، مشتریان و سفارشات موجود در سفارشات

تاکنون سه نرم افزار باران (ارقام نگار) ، حسابفا و سپیدار در دستور کار بوده و مراحل توسعه ماژول اتصال به پرستاشاپ در حال انجام است ، جزئیات هر ماژول به مرور در صفحه ویژه آن در بخش ماژول حسابداری پرستاشاپ قرار می گیرد.

همفکری برای رسیدن به بهترین راهکارهای حسابداری در پرستاشاپ

ما در فاز اول این پروژه سعی کرده ایم که مهمترین امکانات مورد نیاز برای اتصال به نرم افزارهای حسابداری را آماده کنیم ، ولی پرستایار عادت دارد که اگر پروژه ای را شروع می کند آن را به بهترین حالت ممکن به سرانجام برساند.

به همین دلیل در مسیری پیش خواهیم رفت که با کمک شما مدیران فروشگاه های پرستاشاپی قدم به قدم بهترین راهکارهای حسابداری در پرستاشاپ برسیم.

گروه تلگرام «حسابداری در پرستاشاپ»

گروه تلگرامی به صورت ویژه برای بحث «حسابداری در پرستاشاپ» راه اندازی شده که در این گروه سعی میکنیم به این پرسش پاسخ دهیم ، سوالاتی که کمک می کند بیشترین استفاده را از امکانات نرم افزارهای حسابداری در پرستاشاپ داشته باشیم.

  • بهترین نرم افزارهای حسابداری برای فروشگاه های اینترنتی و پرستاشاپ کدام اند؟
  • چه امکانات می توان به ماژول های اتصال برای مدیریت بهتر فروشگاه اضافه کنیم؟

انتخاب نرم افزارهای آتی برای اتصال به پرستاشاپ و همچنین توسعه امکانات و جزئیات ماژول ها براساس صحبت ها و گفتگو های صورت گرفته در این گروه تلگرامی خواهد بود.


عضویت در گروه تلگرامی «حسابداری در پرستاشاپ»

با احترام

تیم توسعه پرستایار