بومی ساز پرستاشاپ فارسی

تا کنون بومی سازها یا فارسی سازهایی برای پرستاشاپ منتشر شده‌اند، اما آنها برای نسخه 1.6 پرستاشاپ مناسبند و یا برای پرستاشاپ 1.7 امکاناتی کامل و کاربردی ندارند و نیاز کاربر را رفع نمی‌کنند!

لذا با توجه به نیاز جامعه پرستاشاپ فارسی، تصمیم گرفتیم یک بومی ساز برای پرستاشاپ 1.7 به صورت کاملا رایگان تهیه کنیم و در اختیار شما کاربران قرار دهیم. در این بومی ساز چندین و چند مورد از ایرادات نسخه فارسی را پوشش داده‌ایم و رفع کرده‌‌ایم... با ادامه این مطلب، همراه ما باشید...

دقت کنید: پلاگین بومی ساز ما، برای پرستاشاپ 1.7.7 به بالا فعال است و نمی‌توانید برای نسخه‌های قبلی پرستاشاپ، از آن استفاده کنید!

 

مهم‌ترین ویژگی‌های بومی ساز پرستاشاپ

در ادامه چند ویژگی کلیدی که بومی ساز ما برای فروشگاه پرستاشاپ شما به ارمغان می‌آورد را بررسی خواهیم کرد...

  • افزودن تاریخ جلالی به پرستاشاپ: تاریخ مورد استفاده در فروشگاه پرستاشاپ، تاریخ میلادی است، اما می‌توانید با نصب مدیریار و تنها با یک کلیک، تاریخ فروشگاه خود را به تاریخ شمسی تغییر دهید.

  • افزودن واحدپولی تومان به پرستاشاپ: واحد ارز پیشفرض در پرستاشاپ فارسی ریال است و برای اضافه کردن واحد پولی تومان، باید به صورت دستی عمل کنید که در نهایت هم با نحوه نمایش نام این واحد ارزی مشکل خواهید داشت، اما با مدیریار این مشکل رفع شده است و باز هم فقط با یک کلیک مشکل شما حل خواهد شد و تومان به فروشگاه اضافه می‌گردد!

  • اصلاح نحوه نمایش قیمت براساس واحد پولی ریال و تومان

  • اصلاح فونت در تمام بخش‌های مدیریت پرستاشاپ

  • اصلاح مشکلات راست چین سازی در بخش مدیریت

  • رفع مشکل ثبت موجودی محصولات ترکیب دار (پنل مدیریت فارسی): موجودی محصولات ترکیب‌دار پیش از این، 0 در نظر گرفته میشد.

  • رفع مشکل ذخیره سازی قیمت ویژه در صفحه ویرایش محصول (پنل مدیریت فارسی)

  • سازگار با نسخه پرستاشاپ 1.7.7 و نسخه‌های بالاتر

 

عدم سازگاری با پرستاپلاس

بومی ساز مدیریار برای افزودن تقویم جلالی نیاز به اورراید فایل tools هسته پرستاشاپ دارد که این فایل توسط بومی سازماژول پرستاپلاس نیز اورراید شده است.

برای نصب صحیح ماژول مدیریار نیاز به حذف اورراید ماژول پرستاپلاس خواهید داشت که می توانید با حذف ماژول پرستاپلاس یا در صورت نیاز با ویرایش فایل های اورراید شده انجام دهید.

اگر مشکلی در این زمینه دارید می توانید در بخش گفتگو مطرح نمایید

دانلود و نصب ماژول بومی ساز

چندی پیش و در تیرماه 1400، ماژول مدیریار را منتشر کردیم، هدف از ارائه این ماژول رایگان این است که به شما کمک کند بهتر و ساده‌تر فروشگاه پرستاشاپ خود را مدیریت کنید.

پلاگین بومی ساز پرستاشاپ فارسی نیز به عنوان یک پلاگین برای ماژول مدیریار ساخته شده است و می‌توانید با نصب آخرین نسخه ماژول مدیریار، بومی ساز پرستاشاپ 1.7 را نیز بر روی فروشگاه خود در اختیار داشته باشید و از امکانات آن استفاده کنید.

همچنین توضیحات بیشتر درباره ماژول مدیریار را در صفحه زیر بخوانید:

دریافت مدیریار و بومی ساز پرستاشاپ ۱.۷

    

برای اطلاع از آخرین اخبار و آموزش‌های ما، کانال تلگرام پرستایار را دنبال کنید.