بهترین قالب های رایگان پرستاشاپ

پرستاشاپ یکی از بهترین و محبوب‌ترین فروشگاه‌سازها در سرتاسر جهان و به خصوص کشور ما، ایران، است. فروشگاه‌های بسیار زیادی با استفاده از این نرم‌افزار ساخته شده‌اند و همچنان در حال فعالیت و رشد هستند.

اما پس از نصب و راه اندازی فروشگاه، ظاهر آن نیز اهمیت پیدا می‌کند، همچنین اگر شما از یک قالب مناسب استفاده کنید، کارِتان ساده‌تر خواهد شد... قالب‌های رایگان زیادی برای پرستاشاپ 1.7 در دسترس نیستند، اما در این مطلب، 10 قالب رایگان و ریسپانسیو برای پرستاشاپ معرفی خواهیم کرد؛ همراه ما باشید...

 

نکاتی که پیش از تغییر قالب پرستاشاپ، باید بدانید!

1- قالب پیشفرض پرستاشاپ، کلاسیک نام دارد و استانداردترین قالب ممکن برای پرستاشاپ است، حتی اکثر قالب‌های تجاری هم برپایه همین قالب پیش فرض طراحی شده‌اند!

2- قالب های رایگان معمولا پشتیبانی و آپدیت ندارند و بعد از مدتی دیگر امکان استفاده از آنها وجود ندارد و از این نظر با مشکل مواجه می‌شوید. البته اگر پشتیبانی هم ارائه شود،  باید برای سازگار کردن فروشگاه خود، هزینه کنید و اینکار منطقی نیست.

3- تمام ماژول های پرستاشاپ، براساس قالب پیش فرض آماده و طراحی می‌شوند و می‌توانیم بگوییم این قالب با تمام ماژول‌ها سازگاری ۱۰۰ درصدی دارد، چه رایگان چه غیر رایگان!

4- اگر شما کاربر مبتدی هستید، انتخاب یک قالبِ متفاوت با قالب پیشفرض، می‌تواند کار را برای شما سخت کند.

با توجه به تمام این موارد، بهتر است از قالب پیشفرض پرستاشاپ استفاده کنید تا اینکه یک قالب رایگان را مورد استفاده قرار دهید. البته اگر همچنان اصرار دارید از قالب‌های متنوع استفاده کنید و می‌خواهید حرفه‌ای باشید، توصیه می‌کنیم قالب‌های تجاری را خریداری کنید.

با این حال اگر نمی‌خواهید هزینه کنید و یا برای مقاصد تمرینی به قالب رایگان نیاز دارید، ادامه مطلب را بخوانید تا شما را با 10 قالب رایگان و ریسپانسیو پرستاشاپ آشنا کنیم...

 

10 قالب ریسپانسیو برای پرستاشاپ

پیش از هرچیز شما باید بدانید ریسپانسیو بودن دقیقا به چه معناست، در آموزش موبایل فرندلی کردن پرستاشاپ، این مورد را به خوبی توضیح داده‌ایم.

اما برویم سراغ قالب‌ها... در این لیست ترتیب اهمیت ندارد و بسته به نیاز و شرایط خودتان یک قالب را می‌توانید انتخاب کنید؛ البته این قالب‌ها اکثرا با نسخه 1.7 پرستاشاپ سازگاری دارند و مشکلی از این بابت نخواهید داشت....

  

1- Etrend Lite– قالب رایگان پرستاشاپ

Etrend Lite یک قالب رایگان و خاص برای فروشگاه پرستاشاپ شماست که اتفاقا برای نسخه 1.7.7 پرستاشاپ نیز در دسترس است و رابط کاربری زیبا و جذابی هم دارد.

این قالب برای فروشگاه‌های چندمنظوره مناسب است و ظاهری ساده، منعطف و جذاب دارد. از مهم‌ترین ویژگی‌های این قالب، موارد زیر را می‌توانیم برای شما یادآور شویم:

  • بهینه‌سازی شده برای موبایل
  • طراحی خاص بلوک‌ها
  • پشتیبانی از چند زبان
  • استفاده ساده و آسان
  • لیبل‌ها و برچسب‌های مختلف برای محصولات

سازگار با: نسخه‌های مختلف پرستاشاپ 1.7

لینک برای دریافت

نکته

پس از تغییر قالب پرستاشاپ، اگر بخواهید آن را بومی سازی کنید، ممکن است به ترجمه کردن ماژول‌ها و قالب نیز احتیاج داشته باشید. بدین منظور مطلب "ترجمه ماژول و قالب پرستاشاپ" می‌تواند برای شما مفید باشد.

2- Apparel– قالبی رایگان برای مد و فشن

Apparel یک قالب پرستاشاپ است که به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار گرفته است، این قالب برای فروشگاه‌های مد و لباس، ساعت و جواهرات، غذا و ... مناسب است. انیمیشن‌ها و طرح‌های جذاب و مدرنی در این این قالب استفاده شده که می‌توانند توجه مخاطب شما را جلب کنند!

مهم‌ترین ویژگی‌های قالب Apparel:

  • بهینه سازی برای موبایل
  • طراحی خاص بلوک‌ها
  • پشتیبانی از چند زبان
  • استفاده ساده و آسان

سازگار با: نسخه‌های مختلف پرستاشاپ 1.7

لینک دریافت

قالب رایگان پرستاشاپ

3- Next– قالبی جذاب برای فروشگاه الکترونیکی

Next یک قالب حرفه‌ای و جذاب است که به صورت ویژه برای فروشگاه‌های الکترونیکی و الکتریکی طراحی شده است. اگر شما یک فروشگاه دیجیتال دارید و محصولات دیجیتالی و الکتریکی می‌فروشید، Next یک انتخاب مناسب برای شماست.

کد این فروشگاه بهینه شده و با استفاده از آن می‌توانید بهتر در موتورهای جستجو همچون گوگل و یاهو، رتبه بگیرید. ویژگی‌های این قالب نیز دقیقا مانند دو قالب قبلی است. (حتما چک لیست سئو پرستاشاپ را ببینید.)

سازگار با: نسخه‌های مختلف پرستاشاپ 1.7

لینک دریافت

 

4- Shopkart Lite

یک قالب ریسپانسیو و رایگان که برای پرستاشاپ 1.7 در دسترس است و مخصوص فروشگاه‌های اکسسوری، جواهرات و فشن طراحی شده.

برای شروع یک کسب و کار آنلاین، این قالب کاربردی و مناسب است.

سازگار با: نسخه‌های مختلف پرستاشاپ 1.7

لینک دریافت قالب

 

5- Kids Shop - قالبی جذاب برای کودکان

Kids Shop یک قالب پرستاشاپ است که برای فروشگاه‌های مربوط به کودکان توصیه می‌شود. در این قالب پرستاشاپ، از رنگ‌ها و طرح‌های جذاب و دوست داشتنی استفاده شده و سایت شما را برای هر کودکی جذاب می‌کند.

حتی اگر محصولات کودکان را می‌فروشید و مخاطب شما بزرگسال است، باز هم این قالب می‌تواند جذاب باشد.

مهم‌ترین ویژگی‌ها:

  • فونت‌ها و رنگ‌های دلخواه و جذاب
  • مناسب برای سئو
  • ریسپانسیو
  • مدرن، ساده و جذاب

سازگار با: نسخه‌های مختلف پرستاشاپ 1.7

لینک دریافت

قالب رایگان برای پرستاشاپ

6- Leo Homestay

یکی از بهترین قالب های رایگان پرستاشاپ، Leo Homestay است که برای خدماتی همچون رزرو هتل توصیه می‌شود. طراحی مدرن و توابعِ کارآمد این قالب، می‌تواند برای هر کاربری جذاب باشد.

اگر شما در حوزه خدمات توریسم، آزانس مسافرتی، هتل و ... فعالیت دارید، این ماژول کاملا مناسبِ شماست.

سازگار با: پرستاشاپ 1.7.6

دریافت قالب

پیشنهاد ویژه: با سرور رسانه سرعت پرستاشاپ را افزایش دهید!

7- Payo

Payo یک قالب رایگان پرستاشاپ است که ظاهری بسیار جذاب و جالب دارد. در این قالب، از یک ماژول بسیار عالی برای جستجو استفاده شده که کاربر می‌تواند موارد و محدودیت‌های مختلفی را اعمال کند.

این قالب برای فروشگاه‌هایی که در حوزه مواد غذایی فعال هستند، مناسب‌تر است، اما می‌توانید آن را شخصی‌سازی کنید و متناسب با نیازتان از آن استفاده نمایید.

سازگار با: پرستاشاپ 1.7

دریافت قالب

 

8- AP Office

AP Office یک ماژول رایگان دیگر برای پرستاشاپ است که کاملا واضح، ساده و خلاقانه است. این قالب ریسپانسیو، کاملا مدرن طراحی شده و بیشتر برای محصولات حوزه مد و فشن کاربرد دارد.

البته این قالب قابلیت شخصی‌سازی هم دارد و می‌توانید برای حوزه‌های مختلف از آن استفاده کنید.

سازگار با: نسخه‌های مختلف پرستاشاپ 1.7

دریافت قالب

قالب پرستاشاپ

9- Leo Florero

قالب Leo Florero یکی از بهترین قالب های پرستاشاپ 1.7 در حوزه دکوراسیون به شمار می‌آید. در این قالب ریسپانسیو که به شدت جذاب و مینیمال است، از ترکیب رنگ‌های مختلفی استفاده شده که از نظر دکوراسیون بسیار چشم نواز هستند.

در این قالب از لایه‌ها و منوهای جذابی استفاده شده است و یک اسلایدر تمام صفحه نیز در آن به کار برده شده که می‌تواند در نهایت فروشگاه شما را جذاب‌تر از همیشه نشان دهد.

سازگار با: نسخه‌های مختلف پرستاشاپ 1.7

دریافت این قالب

مطالعه بیشتر: افزایش امنیت فروشگاه پرستاشاپ!

10- Bentriz

Bentriz یک قالب ریسپانسیو و رایگان برای پرستاشاپ است که به صورت ویژه برای فروشگاه‌های مربوط به حوزه اتوموبیل و خودرو طراحی شده است.

این قالب بسیار حرفه‌ای و واضح است و از ترکیب رنگی کاملا مناسب و مرتبط استفاده می‌کند. اگر در حوزه دوچرخه، لوازم ماشین و این موارد فعالیت دارید، انتخاب مناسبی برای شماست.

سازگار با: نسخه‌های مختلف پرستاشاپ 1.7

دریافت قالب

 

کلام نهایی

در این مطلب سعی کردیم 10 قالب رایگان برای پرستاشاپ معرفی کنیم، این قالب‌ها هرکدام برای موضوعی خاص طراحی شده‌اند، اما قابلیت شخصی‌سازی نیز دارند، یعنی از هرکدام که خوشتان آمد، آن را دانلود و نصب کنید و سپس متناسب با موضوع فروشگاهتان قالب را ویرایش کنید.

راستی اگر می‌خواهید فروشگاه شما از واحد پولی تومان استفاده کنید، آموزش اضافه کردن تومان به پرستاشاپ را ببینید.

اگر تجربه‌ی استفاده از یک قالب رایگان و جذاب را دارید، خوشحال می‌شویم برای ما بنویسید... همچنین منتظر نظرات، پیشنهادات و انتقادات ارزشمند شما هستیم...

برای پیگیری مطالب و اخبار ما، کانال تلگرامی پرستایار را دنبال کنید.