پرستاشاپ 1.7.7.4 منتشر شد

به نقل از مرجع خبری پرستاشاپ، نسخه 1.7.7.4 پرستاشاپ در تاریخ 13 اردیبهشت 1400 منتشر شد! در این نسخه، 13 باگ و خطایی که از نسخه 1.7.7.0 پرستاشاپ به بعد گزارش شده بودند، همگی رفع شده‌اند.

توصیه می‌شود هرچه سریعتر نسخه پرستاشاپ خود را ارتقا دهید تا از مشکلات قبلی رهایی یابید، البته پیش از به‌روزرسانی حتما از فروشگاه اینترنتی خود، بک‌آپ بگیرید.

آموزش جامع و رایگان ارتقای پرستاشاپ

 

چه ایراداتی در نسخه 1.7.7.4 پرستاشاپ رفع شده‌اند؟

در ادامه 13 باگی که در نسخه 1.7.7.4 پرستاشاپ رفع شده‌اند را برای شما لیست کرده‌ایم. جهت خواندن اطلاعات و توضیحات بیشتر در مورد هر خطا و باگ، روی آن کلیک کنید.

این باگ‌ها در 3 دسته جای می‌گیرند:

Back office: مربوط به اتفاقاتی که در پس‌زمینه پرستاشاپ رخ می‌دهند و عملکرد بخش‌های مختلف داخلی.

Front office: مربوط به ظاهر، نحوه‌ی نمایش بخش‌ها و ارتباط با مشتریان.

Core: مربوط به هسته پرستاشاپ و نحوه ارتباط با پایگاه‌داده و منابع.

باگ‌های Back office:

باگ‌های Front office:

باگ‌های Core:

 

کلام نهایی:

برای دانلود آخرین نسخه پرستاشاپ، یعنی 1.7.7.4 می‌توانید به صفحه دانلود پرستاشاپ فارسی مراجعه کنید. اگر شما هم هنگام مدیریت و کار کردن با پرستاشاپ، به مشکل بر خوردید، می‌توانید این مشکلات را در انجمن گفتگوی ما مطرح کنید، در اسرع وقت شما را یاری خواهیم کرد. توصیه می‌کنیم همین حالا ماژول مدیریار را دریافت کنید تا در مدیریت و بومی سازی پرستاشاپ، کار شما راحت‌تر شود. با این ماژول می‌توانید تاریخ شمسی و واحد پولی تومان را به پرستاشاپ اضافه کنید.

جدیدترین اخبار و آموزش‌های پرستاشاپ را از ما بخواهید، همچنین برای اطلاع بیشتر از این آموزش‌ها، می‌توانید به کانال تلگرام پرستایار مراجعه کنید.

منبع خبر: