خبر انتشار پرستاشاپ

به تازگی و در تاریخ 23 شهریور 1400، نسخه 1.7.7.8 پرستاشاپ منتشر شد! در این نسخه که از شاخه 1.7 است، چند مشکل و باگ برطرف شده‌اند که در ادامه بررسی می‌کنیم.

 

مشکلات برطرف شده در پرستاشاپ 1.7.7.8

درواقع 2 مسئله رفع شده‌اند که هر دو نیز مربوط به محصولات و صفحه محصولات هستند، همچنین این دو باگ متعلق به back office (بخش مدیریتی سایت) هستند.

  • در نسخه 1.7.7.8 پرستاشاپ، مشکل و خطایی که در صفحات 25718 و 25753 گزارش شده‌است، رفع گردیده. (این مشکل مربوط به ترکیبات است، باکس زیر را ببینید.)

باگ 1

اگر در پنل مدیریت پرستاشاپ، به صفحه محصولات بروید و بخواهید یکی از ترکیب‌های محصول را ویرایش کنید، تصویری مانند زیر خواهید دید:

باگ پرستاشاپ - خبر انتشار پرستاشاپ 1.7.7.8

هنگامی که بخواهید رقم مدنظرتان را در بخش "تاثیر بر قیمت (با مالیات)" وارد کنید، با مشکل مواجه می‌شوید، به خصوص اگر رقم ورودی شما، اعشاری باشد.

  • زمانی که ویژگی ترکیب یا combination غیرفعال است، در صفحه کارایی، یک پیام خطا نمایش داده می‌شود. (25782)

برای آشنایی با روش دانلود و بومی سازی پرستاشاپ ادامه مطلب را بخوانید...

دانلود و دریافت پرستاشاپ و بومی ساز

همیشه توصیه می‌کنیم که پرستاشاپ خود را به آخرین نسخه‌ی پایدار، به‌روز کنید. البته پیش از هرکاری از فروشگاه خود پشتیبان بگیرید؛ برای آموزش بیشتر، دوره رایگان ارتقا پرستاشاپ را ببینید.

همچنین می‌توانید نسخه اصلی پرستاشاپ را از صفحه دانلود پرستاشاپ فارسی دانلود کنید.

 دانلود پرستاشاپ فارسی

 

بومی ساز پرستاشاپ 1.7

درست است که پرستاشاپ از زبان فارسی پشتیبانی می‌کند، اما همچنان مشکلاتی برای بومی سازی آن وجود دارد، مثلا واحد پولی تومان در پرستاشاپ وجود ندارد، تاریخ شمسی فعال نیست و فونت‌های بخش مدیریت مشکل دارند، برای رفع تمام این موارد، بومی ساز رایگان پرستاشاپ را همین حالا دانلود کنید.

دریافت مدیریار و بومی ساز پرستاشاپ ۱.۷

 
برای اطلاع از آموزش‌ها و اخبار پرستاشاپ، کانال تلگرام ما را دنبال کنید.

منبع خبر: