بحث و گفتگو پرستاشاپ

بحث و گفتگو در مورد پرستاشاپ و فروشگاه های اینترنتی

در این بخش در مورد هر چیزی که به فروشگاه اینترنتی مرتبط هست به بحث و گفتگو می پردازیم.
پرستاشاپ ، ماژول ، ارتقا ، فروش ، بازاریابی ، سئو و ...

دیرلود شدن ماژول ها و مدیریت فروشگاه

سلام مهندس جان
یه مشکلی که الان پیدا شده دیر لود شدن مدیریت فروشگاه است به نظرم به خاطر فیلترکردن یا کم کردن سرعت اینترنت یا مشکلات  اینترنت است که ماژول ها دسترسی ندارند یا سرعت دسترسی پایین است و مدیریت فروشگاه خیلی خیلی کند لود میشه راه حلی برای این موضوع است؟
( از چند نفر پرسیدم اونا هم مشکل را دارند)
مهندس جان راه حل چیست ؟ چیکار باید کرد؟
تشکر

قراردادن لوگو مجوز کسب مجازی

سلام

وقت بخیر 

بنده لوگو مجوز کسب مجازی رو که کد html است وقتی میخوام به سایت اضافه کنم با اینکه گزینه پالایش html  رو از قسمت تنظیمات عمومی خاموش کردم کد ها پاک میشه در حال که کدهای اینماد و ساماندهی مشکلی ندارن...اگر راهنمایی بفرمایید ممنون میشم

با تشکر فراوان

دنبال فایل ترجمه در زبان فارسی هستم...

سلام

دوستان کسی میدونه فایل های ترجمه زبان فارسی در کدام پوشه فروشگاه ساز پرستاشاپ قرار دارند ؟

میخواهم بدونم آیا به صورت دستی هم میتونم فایل های ترجمه را ویرایش کنم.

خیلی ممنون

گزارشات اشتباه در پیشخوان پرستاشاپ نسخه 1.7.8.0

با سلام و خسته نباشید خدمت دوستان
بنده 2 روز بعد از آپدید پرستا به نسخه 1.7.8.0 گذارشات اشتباه در پیشخوانم زده میشه
مثلا میزنه 1120 نظر محصول درصورتی که وارد اون بخش میشم نظراتم 0 هستش
تو تمام قسمت هاش اینطوری شده
ممنون میشم راهنماییم کنید

نصب ناموفق ماژول مدیریار در پرستاشاپ

سلام ، خسته نباشید. من موقع نصب ماژول مدیریار به این خطا برخورد میکنم "نصب ماژول ناموفق بود. فایل بیش از اندازه بزرگ است. بیشینه (حداکثر) اندازه مجاز 2 MB است." در صورتی که 3 گیگ حافظه هاستمه ( هاست رو از Cpnel.ir تهیه کردم). تیکت هم که براشون فرستادم، گفتند که باید ورژن سی پنلتون رو با توجه به دامنتون تغییر بدید ، 8.1.1 به 8.1.2 تغییر دادم ( ورژن پرستاشاپم 8.1.2عه) اما بازم کار نکرد و همون خطا رو داد. بقیه کسایی که از هاست های دیگه این ما/زوا رو نصب کردن به همچین مشکلی برنخوردن. 

تصاویر پرستاشاپ و پر کردن Inodes

درود

ntمن الان چک کردم دیدم   Inodes هاست خیلی پره و حجم بیشترش را تصاویر گرفتهn

ntبرای هر 1 محصول چندین تصاویر در سایز مختلف ساخته ( 6 الی 7 تصویر در سایز مختلف )
ntآیا استانداردش همین جوری است؟
ntآیا میشه عکس های اضافی را پاک کرد؟
ntتنظیماتی داره که  Inodes را پر نکنه
 

باتشکر
در تنظیمات  تصاویر پرستا میشه غیر ضروری ها را غیرفعال کرد؟

ارور "آدرس شما ناقص است. لطفا آن را تکمیل کنید" در پرستاکارت

دوستان تعدادی از مشتریان در زمان نام نویسی و ثبت سفارش با این ارور روبرو می شوند. کسی اطلاعی داره که بدونیم مشکل از چی هست؟ در تصویر زیر یک نمونه از مشکل رو می فرستم خدمتتون. تصویری هم از وقتی به بخش سفارش های ناموفق همین کاربر می ریم ارسال می کنم خدمتتون

تصویر سفارس همین کاربر در بخش سبدهای خرید<br>
تصویر سفارس همین کاربر در بخش سبدهای خرید

ارور 502 بعد از تغییر سرور

عرض سلام و ادب،

بعد از اینکه سرور خودمون تغییر دادیم، در دیوایس‌هایی که قبلا از صفحات سایت بازدید کرده‌اند، ارور 502 داده میشه. درواقع این مشکل ظاهرا مربوط به کش کاربر هست. چطور میشه این مشکل رو حل کرد؟ آیا راهی هست؟

ارور هنگام ویرایش مشتری

درود

موقع ویرایش مشتری های قدیمی این ارور میاد. یعنی وارد صفحه ویرایش هم نمیشه

Call to a member function createView() on null

[Symfony\Component\Debug\Exception\FatalThrowableError 0

لطفا راهنمایی کنید چطور میشه درستش کرد.

ممنون

مشکل در منو افقی

سلام من وقتی وارد ماژول منو افقی بالای صفحه میشم میخوام شاخه ها را به منو اضافه کنم ولی وقتی از سمت چپ انتخاب میکنم و افزودن را میزنم هیچ اتفاقی نمی افته و به سمت راست منتقل نمیشه  کسی میدونه مشکل چیه

استفاده از if در فایل controller پرستاشاپ

سلام

من ماژولی برای نمایش لیست مشتری ها درست کردم ولی با مشکل نمایش تایید شده یا نشده برخورد کردم

این ماژول لیست مشتری ها و شماره موبایل هاشون رو در یک صفحه نمایش میده و قسمتی که مربوط به ورودیار هست رو valid بود رو با 1 و 0 نشون میده

امکان استفاده از if هم توی کنترلر پیدا کردم.

چه راهی برای نمایشش هست که مثل صفحه شماره موبایل ها در ورودیار تایید شده و نشده رو نشون بده؟

مشکل در نمایش قالب انگلیسی نصب شده بر روی نسخه فارسی پرستاشاپ نسخه 1.7.6.5

سلام

دوستان بنده یک قالب لاتین مناسب نسخه 1.7 را بر روی پرستاشاپ فارسی نسخه 1.7.6.5 نصب کرده ام .اولا" خیلی مشکل نصب شد و چند بار پیغام پیدا نشدن چند فایل را نشان میداد در صورتیکه فایل ها موجود بودند.دوما" بعد از نصب صفحه اول فروشگاه را به صورتی که در لینک زیر مشاهده مینمایید نشان میدهد !
نسخه php هاست سایت هم 7.1 است.

http://www.xint.ir/ps17xf/

لطفا" راهنمایی نمایید.

سپاسگزارم

عدم نمایش تصویر محصول

با سلام و عرض ادب

در نسخه 

پرستا شاپ 1.7.8.7 هر تنظیمی اعم از غیرفعال کردن url آشنا ، و ....انجام دادم اما باز هم تصوی محصول نمایش داده نمی شود

ارور در هنگام ارتقا به 1.7.8.0

با درود و با سپاس از زحمات جناب افخمی

من امروز اقدام به ارتقا از 1.7.6 به 1.7.8.0 کردم و همه چیز به خوبی پیش رفت اما در مرحله پایانی یک ارور دریافت کردم. البته این ارور انگار خیلی مهم نبوده و همه چیز به روزرسانی شد. اما من تصویر ارور رو اینجا می زارم اگر ممکنه راهنمایی کنید که آیا نیاز به این هست که فول بکاپ رو بازگردانی کنم و دوباره ارتقا انجام بدم یا اینکه مشکل خاصی نیست و می شه ادامه داد؟

چون من بعد از ارتقا با یک مشکل روبرو شدم. کاربر وقتی رو سبد خرید کلیک می کنه نشان لود روی دکمه افزودن به سبد خرید ظاهر می شه و توی همین مرحله می مونه و کالا به سبد خرید افزوده نمی شه

لینک عکس تصویر ارور:

با سپاس

مشکل در نصب مدیر یار

سلام. من ماژول مدیریار را دانلود کردم در زمان نصب ماژول ارور زیر را دارم:

نصب ماژول psy_managerhelper ناموفق بود. نسخه ماژول با نسخه PrestaShop شما سازگار نیست.

نسخه پرستاشاپ من 1.7.6.4 میباشد.

ممنون میشم راهنمایی بفرمایید

ارتقا پرستاشاپ

سلام میخوام پرستام رو آپدیت کنم ماژول one clik به روز رسانی میخواد ولی میزنم روی به روز رسانی چیزی نمیاره برمیگرده صفحه قبل

یه دونه گزینه دانلودم داره که میزنم میره سایت پرستا و خریدنس هستش چکار باید انجام بدم؟

انتقال به هاست

سلام من فایل پرستا شاپ رو به هاست دایرکت ادمین منتقل کردم .دیتابیس رو هم منتقل کردم .تنظیمات sp_shop_urlو همچنین تنظیمات parameter.phpرو هم انجام دادم ولی با زدن آدرس سایت فقط صفحه اول نمایش داده میشه و وارد ادمین هم نمیشه.لطفا راهنمایی بفرمایید دیگه چه تنظیماتی انجام بدم.ممنونم

قیمت هر واحد (بدون مالیات)

درود
در بخش قیمت گذاری محصول تبی با عنوان قیمت هر واحد (بدون مالیات) وجود دارد که به صورت اتوماتیک در برخی محصولات  قیمتی در این تب درج شده میخواستم راهنمایی کنید که این قیمت بر چه اساسی اینجا اومده و اینکه چطور میتونیم این قیمتها رو به صورت دسته جمعی صفر کنیم
چون این قیمت باعث میشه وقتی در سبد خرید قیمت واحد یک محصول رو فعال کنیم به جز قیمت اصلی محصول زیرش به صورت مشکی قیمت این قیمت رو هم نشون میده .
ممنون میشم در صورت امکان راهنمایی فرمائید

باز موندن همیشگی فیلدهای انتخاب استان و شهر

سلام

وقت بخیر

می خواستم بودنم امکان اینکه فیلدهای استان و شهر همیشه باز باشن وجود داره؟ یعنی اینکه بدون فعال کردن استان و شهر بصورت پیش فرض، هر دو گزینه استان و شهر خود را انتخاب کنید همیشه باز باشه. چون خیلی وقتا به دلیل اینکه مشتری اینترنت ضعیفی داره فقط استان رو انتخاب می کنه و گزینه شهر باز نمیشه. وقتی هم که استان و شهر رو پیش فرض انتخاب می کنی مشتری فکر میکنه فقط در تهران فروش داریم.

میخواستم بدونم راه حلی داره این موضوع و از چه طریق باید اقدام کرد

ممنون از شما

ایجاد گفتگو جدید

اگر سوالی دارید ، اگر چالشی در فروشگاه خود دارید ، می توانید گفتگو خود را ایجاد نمایید.

ایجاد گفتگو جدید

دوره های آموزشی

Loading...